Mijn Mecs Account

Wat zijn de voordelen van MECS Account?

  • Sneller afrekenen; al je gegevens hebben we al;
  • Persoonlijke gegevens makkelijk wijzigen;
  • Inzien van alle bestelgegevens;
  • Beheren van uw afleveradressen;
  • Inzien en beheren van uw favorieten

Hoe kan ik een MECS account aanmaken?

Rechts bovenin onze webshop ziet u de keuze om uzelf te registreren. Als u hier op klikt komt u op een pagina waarbij u zich kan inloggen of u kunt een ‘account aanmaken’. U kiest hier voor de laatste optie.  U kunt hier uw e-mailadres invoeren en een wachtwoord naar keuze. Ook vragen we wat uw functie is. Als u deze drie dingen hebt ingevuld dan komt u al in uw account.  Hier ziet u de koppen: Dasboard, bestellingen, downloads, adressen, accountgegevens en uitloggen staan. Hier kunt u dan gelijk uw gegevens in aanvullen.

Hoe kan ik mijn MECS account verwijderen?

Als u graag wilt dat u account met gegevens worden verwijderd? Dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@mecs.nl met uw verzoek. Wij zorgen er dan voor dat uw account binnen 3 weken volledig is verwijderd.

Uw Bestellingen

Waar kan ik advies en hulp krijgen bij het kiezen van de juiste producten?

Uiteraard kunt u advies vragen aan een van onze deskundige. U kunt ons formulier invullen via: Vraag deskundig advies aan, of u kunt direct om advies vragen via: klantenservice@mecs.nl. Wilt u liever iemand spreken? Dan kunt u bellen naar: +31(0) 184 490 740 en telefonisch om advies vragen of eventueel een afspraak maken.

Hoe kan ik zien of producten op voorraad zijn?

Dit is makkelijk zichtbaar via onze webshop. Als u bovenin kijkt in  de ‘zoekbalk’, ziet u onder het woord zoeken ook de tekst: ‘alleen op voorraad’. Als u het open vierkantje aanklikt zoekt u naar producten die alleen op voorraad zijn. U moet daarna wel in de zoekbalk een serienummer invoeren deels om erachter te komen welke producten binnen die serie op voorraad zijn. Om een voorbeeld te noemen; u bent op zoek naar een contact van de TE Deutsch serie in de 0460 serie. Dan typt u dus 0460 in en klikt op zoeken.

Kan ik een product bestellen wat niet op voorraad is?

Dat kan zeker. Producten die we niet op voorraad hebben, hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 4 weken. Uitzonderingen bevestigen de regel. Als producten een andere levertijd hebben, staat dit ook op de webshop, bij het product zelf. U kunt dus altijd per product bekijken hoe lang de levertijd is.

*Bij producten met een uitzonderlijke levertijd geldt vaak de regel dat dit wereldwijd is.

Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?

U hebt bij ons diverse mogelijkheden om producten te betalen. U kunt betalen via:

  • IDEAL
  • Overboeking
  • Visa/Mastercard

Bent u al langer een trouwe klant van MECS? Dan kunt u betalingen op rekening maken.

Waar bezorgt MECS allemaal?

MECS bezorgt in de volgende landen:

  • Nederland
  • België
  • Luxemburg
  • Duitsland
  • Spanje
  • Frankrijk
  • Portugal

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die voor 11:30 uur ‘s morgens worden geplaatst, worden vrijwel altijd op dezelfde dag verstuurd, maar alleen als:

  • de betaling is verwerkt;
  • alle artikelen op voorraad zijn.

Is mijn bestelling al verzonden?

  • U ontvangt een bevestigings-e-mail als u uw bestelling heeft geplaatst. Daarna ontvangt u een wordt verzonden.
  • U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden

 

Hoe achterhaal ik mijn trackingnummer?

U vindt uw Track & Trace code in uw e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. Zo kan u uw pakket altijd volgen.